Patroontekenen boekjes, pdf of zelf tekenen?

 Graag wil ik eens aan jullie vragen, wanneer jullie patroontekenen, halen jullie dat uit een boekje , zo ja welk boek / tijdschrift vinden jullie het prettigst. werken jullie met pdf, of tekenen jullie zelf.


Ik vond persoonlijk La maison victor erg fijn werken, omdat daar alles erg duidelijk zelfs met plaatjes uitgelegd werd. Helaas zoals we ondertussen allemaal weten zijn ze er mee gestopt, en is hier mee een goed tijdschrift verloren gegaan.

Knip vind ik vaak rommelig in de uitleg, erg omslachtig waarvan ik vaak denk dit kan zoveel makkelijker Burda vind ik jammer dat het opgedeeld wordt  in "normale" en "grotere" maten.

Tekenen jullie zelf jullie patronen? via welk systeem? 


patronen op eigen maat tekenen is natuurlijk het allerleukste, plus dat het perfect passend is. daarom breng ik graag de volgende link onder de aandacht.

Studio Lilada geeft op 18 februari een leuke workshop sweater op maat. 

sweater op maat

show zeker je creaties! vinden we leuk

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten