The perfect body!

Steeds wanneer ik iets leuks zie in een zelfmaakblad zoals knip of burda, staat het zo leuk, er hoeft  geen enkele aanpassing gedaan te worden aan het patroon.............YEAH RIGHT. 

Helaas, ik heb geen perfect body ( voor burda heb ik zelfs een plussize)
Mijn taille is ten opzichte van mijn heupen erg fors, zo ook mijn bovenarmen, om het over mijn buste nog maar niet te hebben. Dus we nemen een patroon over, en dan nog moet ik veel puzzelen wil het een passend patroon worden.

En toch baal ik daar van. Want nog steeds op iedere reclame, in ieder mode blaadje, en zelfs in zelfmaakmode bladen staan "perfecte body's. En wie heeft nu eigenlijk zo'n perfect body? 

NU ben ik eens benieuwd, hebben jullie the perfect body? Moeten jullie veel aanpassen aan patronen. en zo ja.....balen jullie daar ook zo van?

liefs! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten