Bij gebrek aan inspiratie

Hebben jullie dat ook wel eens dat je zoveel stofjes hebt liggen, maar geen idee wat je wil gaan maken.
Of hebben jullie altijd al een project in je hoofd wanneer je stof koopt?

Ik heb dat dus niet, ik heb zoveel stof, en weinig inspiratie.  ( komt ook dat ik tegen mn examen linger ontwerpen en maken aan zit te hikken)

Maar wat ik doe, is dan even "pinteresten" ja ik heb er gewoon een werkwoord van gemaakt. Op pinterest vind je eigenlijk altijd wel inspiratie en veel patronen.
Hebben jullie pinterest? of hoe komen jullie aan inspiratie wanneer je het echt even niet weet?

Mocht je mijn bord patronen willen volgen : pinterest patronen
En omdat ik zelf patronen kan tekenen heb ik ook een bord Inspiratie

Mochten jullie tips hebben of ook pinterest hoor ik het graag. Hoe meer zielen hoe meer vreugd en ik volg jullie graag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten