De reden dat je zelf kleding maakt? ( duurzaam, geen kinderarbeid.)

Wat zijn jullie beweegredenen dat je zelf kleding maakt, wil je iets unieks? Of denk je ook aan duurzaamheid en de mogelijkheid op kinderarbeid en het lage loon.

Ik las gisteren een discussie op Facebook, over een nieuwe vestiging van Primark, de kleding werd in lage loonlanden en door kinderen gemaakt. En ik ging op een klein onderzoekje uit. en kwam op deze : rank a brand terecht.

Tot mijn grote schrik/verbazing zag ik dat zeeman, wibra, H&M , boven converse, burberry en adidas staat.
Dior heeft zelfs een E-label, dat is het slechtste, ik persoonlijk vind dan ook dat mensen zich vaak verkijken op de prijs, want als het duur is dan moet het wel goed zijn en zo werkt het niet, niet met kleding niet met huishoudelijke producten, en ook zeker niet met stoffen. Want weet jij waar je stofjes gemaakt worden? ik vaak niet.

Maar eigenlijk was mijn vraag waarom maken jullie je eigen kleding?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten