Het leed dat keuze's maken heet.

rode stoffen, blauwe stoffen, tricot stoffen,katoenen stoffen,  stoffen hier, stoffen daar, alle kleuren bij elkaar. EN IK WIL ZE ALLEMAAL.

Als automatisch gaat mijn pc naar iedere inline stoffen winkel, als automatisch word mijn winkel wagen  volgeladen.......en dan komt het , het kan niet allemaal!  keuze's keuze's, want ze zijn allemaal mooi, leuk, en misschien ook wel nodig. 

Hoe doen jullie dat? kopen jullie per project.

Ik heb echt een verslaving. Maar moet echt pas op de plaat zetten. Zoals ik mn kinderen altijd zeg je kan niet altijd alles kopen wat je wil.....nu komen die woorden terug naar mezelf.

Ik wil nu dus de elsa trui maken 
Maar nu de vraag in welke stof, het moet tricot zijn, met het oog op de feestdagen dacht ik dat glitter tricot leuk zou zijn. ik heb nu dus 3 opties in mn winkelwagentje liggen.


 Kunnen jullie me helpen met mijn keuze? 1,2 of 3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten