Jaaaa een liv rokje

Op het internet zijn zoveel leuke (gratis) patroontjes te vinden, en ik liep toevallig tegen het liv rokje aan. Het patroon is gemaakt door Sofilantjes, en is hier te vinden sofilantjes.com.

Het patroon is een pdf patroon, wat ik erg fijn vind is dat alles goed uitgelegd staat, er staat een voorbeeldje hoe het aan elkaar te plakken. Dat scheelt een hoop gepuzzel.
 Je hebt de keuze met of zonder zakken. Ik heb gekozen voor met zakken, of tenminste mijn dochters kozen met zakken, wat dan vonden ze toch echt wel hip.


 De uitleg van het patroon is erg prettig, vooral omdat er duidelijke plaatjes bij staan, voor een beginner is dit patroon dan ook goed te doen.

Mijn dochters hebben nu allebei een liv rokje in het assortiment. En zijn er gelukkig erg content mee.


Hebben jullie al liv rokjes gemaakt?
Het is een absolute aanrader.

Veel naaiplezier!

Bronnen: www.sofilantjes,com
 https://www.facebook.com/groups/Sofilantjes/?fref=ts

 <a href="https://www.bloglovin.com/blog/14030109/?claim=62zngj8ehnn">Follow my blog with Bloglovin</a>
 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten