challenge

Vandaag schreef ik me in voor de Bernina Challenge, het idee, een originele badcape maken. Superleuk natuurlijk je krijgt een basispatroon en aan de hand daarvan kun je het aanpassen naar jou eigen originele wensen....
Met mijn nieuwe naaimachine moet dat natuurlijk lukken, nu alleen nog even de tijd vinden om voor 6 Juni een badcape te maken, tussen de webwinkel en opleiding door, maar wilde toch deze informatie even delen, misschien is het ook iets leuks voor jullie om mee te doen.

De afgelopen weken, maakte ik alleen een broek voor mezelf:
Patroon ottobro stof  stoffenland
En 2 dezelfde circelrokjes voor mijn dochters. Dus het wordt toch echt wel tijd om weer eens achter de naaimachine plaats te nemen.!

Hoeveel tijd besteden jullie achter de naaimachine?

Tot Blogs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten