happy sewer

Ik ben een happy sewer, ik wilde zo graag een pfaff naaimachine, want ja dat is als naaister toch echt wel je van het. Maar het prijskaartje dat aan zo'n machine hangt is toch ook wel je van het.

Ik ben ooit begonnen op een toyota naaimachine,
Die gaf na veelvuldig gebruik de geest, dus ik vroeg voor mijn verjaardag een nieuwe naaimachine, dat werd een simpele aeg:
Maar ook die was versleten, en toen gingen we al naar het wat serieuzere werk, een computergestuurde Necchi 422. met alfabet, een 1fase knoopsgat dat was een genot, maar het was nog steeds geen pfaff natuurlijk.
En nu, na avonden struinen op marktplaats, heb ik mijn super machine gevonden, mijn necchi is ingeruild voor een geweldige pfaff expression 2038!
Ik ben zo blij, het word erg wennen, veel oefenen , maar ik ben een happy sewer, welke naaimachine hebben jullie?

Veel naaiplezier, en tot blogs!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten