Project inventarisatie

Soms vraag ik me serieus af waarom een dag maar 24 uur heeft, waar je dan ook nog eens zo'n uur of 8 van slaapt. Zoveel te doen en zo weinig tijd.

Gisteren schreef ik me in voor de bernina challenge , de badcape die ik hiervoor ga maken moet 6 juni ingeleverd zijn.

Daarnaast bedacht ik me om eens een origineel cadeau voor mn man te maken, die is 3 Juli jarig, dat duurt nog even, maar ik heb echt altijd wel veel tijd nodig voor projecten. Ik wist meteen ik ga een overhemd voor hem maken. Het patroon koos ik online bij knipmode en de stof bestelde ik bij stoffennl






Het is hier momenteel nog meivakantie, dus de komende paar dagen zal het er nog niet van komen, maar vanaf  volgende week vliegen we erin.
Komt het huiswerk van mijn opleiding nog bij, zomerjurkjes voor mijn meisjes, wat leuke dingen voor mezelf......
Genoeg projecten en te weinig tijd!

Tot blogs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten