Ode aan mijn naaimachine ;-)

Gezien de tijd van het jaar, tijd voor rijmpjes en een glimlach op ieders gezicht. Schreef ik een ode aan mijn naaimachine. ( ik zou ook niet meer zonder haar kunnen)

Mijn naaimachine en ik.

Ik heb je nu zo'n jaar,
je was "maar" een tweedehands exemplaar.

In dit jaar was het jij en ik,
ondertussen zijn we dikke mik.

Ik praat en mopper tegen je als het even niet lekker gaat,
vraag je advies en raad,
en prijs je de hemel in wanneer het wel goed gaat.
Soms vind ik het jammer dat je niet terug praat.

mijn naaimachine en ik,
ik spendeer bijna meer tijd met jou dan met mn man,
maar dat is gewoon jammer voor hem dan.

Wij samen zijn een goed stel, dat zeker wel.
Ik wil je voorlopig niet kwijt, dat is absoluut een feit.

Nog vele projecten zullen we maken,
wanneer we samenwerken kan niets ons nog raken.

Ik wens jullie veel naaiplezier, en alvast hele fijne feestdagen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten