respect onder zelfmodemakers

Oh oh.....wie facebook bekijkt en de vele naaigroepjes ziet zo nu en dan een beetje opruiing. Zo'n topic waar binnen no-time vele reacties op komen. Soort van mopper topics.

Vandaag spotte ik zo'n topic, en eerlijk is eerlijk er zat toch wel een punt in. Het gaat erover dat wanneer iemand zijn/haar creatie post, er vaak antwoorden op komen "patroon" of alleen "welk patroon". Niet eens oh wat leuk/mooi. Of welke stof waarvandaan...... Dames wij zijn toch niet voor niets creatief , wij kunnen toch zelf wel even googlen waar iets vandaan komt

Ik begrijp de topicstarter ook wel, iedereen hoort graag een compliment over de creatie die geshowd wordt.

In mijn blogs vermeld ik altijd waar het patroon vandaan komt, en waar de stof aangeschaft is, maar om het nog makkelijker te maken ga ik een pagina aanmaken, een met gratis patronen, en een met "goedkope stoffenwinkels"

Zo hebben jullie een makkelijk overzicht.

hier is de lijst:
overzicht winkels patronen en bloggers

Mochten er winkels, websites of mensen zijn die op de lijst willen hoor ik het graag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten