een leuke opzet! kerstgedachten in deze donkere dagen.

Ik worstel,omdat ik iedereen een prachtige kerst gun, een mooie decembermaand.
Op facebook kwam ik een soort ketting mail achtig ding tegen om naar 6 (vreemde) mensen een cadeautje te sturen t.w.v. 10 euro. zoiets werkt wanneer je het met een groep doet.

Nu zat ik te denken, we hebben allemaal stofjes in onze kast liggen waar we niets mee doen ( of fournituren)

Hoe leuk zou het zijn, wanneer we allemaal 1 lap stof aan een ander doorgeven? Gewoon een klein kerstcadeautje.Voorwaarden is wel dat je niet speciaal iets gaat kopen, en dat de lap tussen de 1 en 1.5 mtr is.
En dat we het zo doen, dat de belgen in het belgische blijven, en de nederlanders is het nederlandse, dan zijn de verzendkosten laag ( 1 lap stof is vaak gewoon brieven bus post).

Hoe leuk zou dat zijn! dat iedereen 1 klein kerstcadeautje heeft. En er vervolgens iets moois van kan maken!

Wie wil hier aan mee doen? om een mooie kerst gedachte hier voort te zetten.

reageer hieronder, of stuur me een mailtje sewsewit@gmail.com ik zal je dan laten weten aan wie je iets kan sturen.

Veel naaiplezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten