wisten jullie dat? ( buitenlandse naaitermen)

Vandaag kwam ik iets superhandigs tegen! En dat wil ik natuurlijk met jullie delen, omdat ik heel vaak (gratis ) patronen tegenkom, die in een andere taal zijn en dat toch vaak puzzelen is...( buiten Nederlands ben ik de Engelse taal goed machtig maar daar stopt het ook wel)

Nu kwam ik een spaans patroon tegen ( in de patrones)....uhhh ja leuk. Maar de beschrijving staat natuurlijk ook in het spaans. En daar ging het fout want ik kan geen spaans! Maar tada gelukkig hebben we internet, en internet een een bron van informatie, en vond ik op naaipatronen.nl een hele handige woordenlijst in de volgende talen:

Super handig!


Hoop dat jullie er net zoveel profijt van hebben, ik vind het persoonlijk erg handig!

Veel naaiplezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten