Je kleding, dat ben jij!

Wat lees je af aan iemands kleding?
Kleding is vaak de eerste indruk die je van iemand krijgt, ben je een echte fashionista? Of volg je geen een modetrend.

Nu moet ik eerlijk toegeven dat ik in het dagelijks leven geen fashionista ben, want het huis poetsen in prachtige kleding vind ik gewoon niet praktisch. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet van mode houd. Het andere uiterste zie ik wel eens wanneer ik de kinderen naar school breng, moeders in jogging broeken ( of de befaamde huispakken) en crocs er onder.

Wat ben jij? een echt fashionista, of meer een gemaks mens? ik behoor duidelijk tot gemaks mens. in het weekend wil ik me wel eens op dirken. Maar wanneer ik de "mode"bekijk die nu in de winkels hangt denk ik ook, dat is leuk wanneer je niets hoeft te doen ;)

Mijn voornemen voor 2017 is dan ook om iets minder gemak ( al loop ik nooit in jogging broeken) en iets meer mode in mn leven te brengen. Kleur vooral, want zwart is toch echt gemak.

Iets wat iedere vrouw in de kast zou moeten hebben is :
een wit blouseje
een goede spijkebroek
basic shirts ( allerlei kleuren)
een goede rok die bij je figuur past
een basic jurk
colbertjes ( het liefst getailleerd)

met deze items, kun je eindeloos combineren, en heb je een goede standaard in je kast.


Wat zijn jullie mode voornemens? en wat is je favoriete item in je kast?

 <meta name="1b69cf5f47257cb" content="5dc2da153a46d5da891415a1823e3abb" />

Geen opmerkingen:

Een reactie posten