48 uur in een dag!

Waarom is er maar 24 uur in een dag? Kunnen we er echt niet wat meer uurtjes in proppen.....

Jullie kennen me ondertussen, maar voor de mensen die mij nog niet kennen  aangenaam Daniëlle, moeder van 2 lieve dochters van 7 en 9 , liefhebbende echtgenote, naaister, eigenaresse webwinkel, in opleiding voor costumière, blogster,stofaholic, en gezinsmanager.

Mijn dag begint doorgaans om kwart over 6 s'morgens, wanneer ik mijn zo gehaatte wekker een  geef en bedenk wat ik moet doen vandaag, ik stiefel naar beneden, om mn eerste bakje koffie te tappen en snel mn mail te checken voor de kinderen naar beneden komen. Mails die beantwoord moeten worden print ik uit, en bekijk ik later op de dag ( wanneer ik goed wakker ben) nogmaals.

Om 7uur komen de dames naar beneden, ontbijt wordt gemaakt, kleding wordt klaargelegd en om kwart over 8 breng ik ze naar school.

om 9 uur begint mijn dag dan echt, bestellingen worden verwerkt, de pakjes worden netjes verpakt, soms wat extra's erbij, kialabonnen geprint, ritje naar kiala ( 20 km rijden naar België ) omdat ik voor de belgische klanten de verzendkosten  laag kan houden, daarna naar kiala in NL) in de auto bedenk ik me dat ik nog contact op moet nemen met de leverancier in Amerika, maar dat kan later pas....dat tijd verschil is niet handig.
Nu eerst  de kinderen van school halen voor lunch, en ze om 1 uur weer terug brengen.

Mail verstuurd naar de leverancier, en dan even koffie, al dat gevlieg dat maakt dorstig.

Dan sla ik even de studieboeken open, patroontjes op 1/4 schaal moeten getekend worden, plaatjes erbij gezocht.
Ik check nog even, of de voorgaan de pakjes bij kiala zijn afgehaald, en ja hoor, ze zijn opgehaald, en dan heel even komt het gevoel boven, niet een iemand heeft iets in het gasten boek achtergelaten, ik heb zoveel pakjes verstuurd, wat een heel proces is: bestelling, pakbon printen, stof knippen, zakje erom, inpakpapier erom, kialabon invoeren, uitprinten, en wegbrengen. Misschien ben ik te soft, verwacht ik te veel, maar een berichtje zoals: pakket opgehaald, bedankt voor de extraatjes, of wat was het leuk verpakt.Maar ik leg me er bij neer, dat is denk ik de maatschappij van nu.

Ik ga boodschappen doen en de kinderen ophalen van school, tussen de bedrijven door het huis nog even aan kant maken. Er ligt nog wat verstelwerk te wachten.Maar dat doe ik na het eten.

De dag is dan eindelijk om om half 12 ik kruip mn bed in. Morgen weer een dag!

Hebben jullie dat ook dat de dag gewoon te kort is!

Tot Blogs xx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten