Het organiseren en netjes houden van je hobby kamer.

Mijn hobby kamer, een naaimachine een lockmachine een strijkplank en mn kamertje is zowat vol. Maar ik kan me verheerlijken aan al die mooie showroom hobby kamers! wauw! wie heeft zn kamer zo mooi en zo overzichtelijk.

In mn droom is mijn hobby kamer zoals dit:
Netjes en opgeruimd, overzichtelijk ook. Maar het tegendeel is de werkelijkheid, vol rommelig en chaotisch, mijn stofjes liggen ook echt niet zo op een mooi rek:
En mn kast ziet er ook niet zo uit
Al ben ik wel begonnen met organiseren, het bewaren van patronen doe ik nu op een superhandige (vind ik) manier, ik koop een knip, burda of wat dan ook, ik haal het patronen blad eruit, en die doe ik in een ordner met showtasje en op een label schrijf ik welk boekje erbij hoort.

Lint heb ik in een mandje zoals dit:
Dus het begin van opruimen is gemaakt.

Hebben jullie een opgeruimde, georganiseerde hobby kamer?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten