zelf naaien voor jongens

Omdat het me opvalt dat er voor jongens veel minder naaiptronen zijn, behalve in ottobre, wilde ik er toch een blogje aan wijden.

Voor meisjes is er zoveel, en bij goed zoeken kom je toch het een en ander tegen en zelfs nog gratis ook.

Ik heb hier voor de jongensmama's een speciaal pinterest bord aangemaakt, zodat jullie ook eens gratis ideeën op kunnen doen, en misschien er zelfs eens iets van kunnen maken. Ik heb zelf geen zoons, dus ik kan geen voorbeelden geven. Kijk op mijn bord jongens op https://www.pinterest.com/stoffenland/jongens/ 

 Een aantal voorbeeldjes :


En als cadeautje:

Vergeet me niet te volgen op pinterest, het jongensbord zal steeds ge-update worden!

Naaise! en een fijn weekend.
Follow my blog with Bloglovin


Geen opmerkingen:

Een reactie posten