Stofrestjes projectjes

Ik heb in mn stoffenkast zoveel restjes liggen, ik ben dan ook zo'n naaister die niets weg kan gooien want wie weet kan je het ooit nog gebruiken. ( Ik ben toch vast niet de enige hierin).

Maar wat doe je nu met die restjes, met even speuren op internet en natuurlijk het bekende pinterest kom je heel wat dingen tegen.

Bijvoorbeeld een leuke boekenlegger.

Bloemetjes in alle soorten en maten vind ik ook altijd leuk Deze kan je ook gebruiken als een broche of op een jurk of shirt natuurlijk.



Haar accessoires



En dan echt restjes verwerken, kan ook in armbandjes, leuke onderzettertjes, restjes zijn eindeloze projectjes. Hartstikke leuk voor cadeautjes, of beloningen. ik heb een doos met haar accerssoires, en als de kinderen dan goed gaan slapen mogen ze iets nieuws in hun haar de volgende dag. ( dat is wel een beetje omkopen maar he een moeder heeft ook slaap nodig toch ;) )








Wat maken jullie met je restjes?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten