juffen en meester cadeau's

Het einde van het schooljaar nadert ( en voor sommige van jullie is het al zo ver ) en dan komt altijd weer het leerkracht cadeau, wat geef je iemand die een jaar lang je kind geholpen heeft.

Ik ging eens op zoek, want wat is nu leuk en handig om het liefst in de klas te kunnen gebruiken.

Het eerst kwam ik bij een notitieblok cover:  (uitleg te vinden op www.welke.nl)

En natuurlijk ook de tissuebox cover :
Een hartje ( met eventueel potpourri)

De "opbergers" doen het ook altijd goed:


en ten slotte vond ik deze, en die is dan wel niet naaigerelateerd, maar ik vind het echt heel erg leuk, je kan er natuurlijk eventueel een leuke bloempothoes omheen maken, met een leuke tekst.






Nu ben ik benieuwd, wat maken jullie voor de juf of meester? of maken jullie wel iets?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten