Leuke opbergers omzelf te maken.

Hoe meer ruimte hoe meer rommel, en om die rommel dan eens samen te brengen bedachten we handige opbergers, dat is leuk, want de rommel heb je nog alleen niemand ziet het. Want het zit mooi verstopt in zo'n leuke zelfgemaakte opberger. Ideaal.

Ik heb hieronder een paar handige, leuke, zelf te maken opbergers. Mocht je ooit eens niets te doen hebben ( alsof wij ooit eens niets te doen hebben) zijn dit leuke projecten.


Ik begin met deze dit is voor  een kast van die winkel je weet wel blauw met geel, ze hebben er lekkere gehaktballetjes, en iedereen heeft wel iets van deze winkel in zn huis staan.......ja juist Ikea de expeditiekast. je kan daar ook bakken voor in kopen, maar die zijn saai, en zelfgemaakt is leuker!



Dit vind ik ook altijd leuk, en ideaal voor op kinderkamers.wanneer ze baby zijn kan je er luiers en doekjes en dergelijke in doen...als ze wat ouder zijn kan je er de eenzame sokken in doen. of ze kunnen het zelf natuurlijk volproppen.



Voor de meisjes mama's die ook eeuwig de haarspeldjes kwijt zijn. 

En voor de mama's die altijd hun mobieltjes kwijt zijn. ( net als ik)

 en last but not least, voor in de auto. om het in de auto allemaal georganiseerd te houden, waarom heb ik daar dat nooit aan gedacht, dit staat nu bijna boven aan op mn to do lijstje.





Deze opbergers zijn allemaal terug te vinden op pinterest op het bord organiseren.

Veel opbergplezier!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten