Originele kraamcadeautjes.

Het mooiste ter wereld, een nieuwe baby! (  nee niet bij mij die tijd is voorbij). Maar wat maak je nou voor zo'n nieuw lief klein bewonertje van deze wereld, nou er zijn heel veel keileuke dingen al zeg ik het zelf.
En laten we eerlijk zijn, iets krijgen of geven wat zelf gemaakt is, is toch veel leuker dan iets dat gekocht is, iemand legt zn ziel en zaligheid om speciaal voor jou, of in dit geval jou baby iets te maken! 

Laten we makkelijk beginnen een tutkoord, in vele soorten en maten, ik heb even een makkelijke gepakt.
of een leuke deken, valt ook altijd in de smaak, en moeders hebben die nooit genoeg!
De (in Amerika en omstreken) zeer bekende "burpclothes) ideaal voor baby's die veel spugen, en geloof me die heb je nooit genoeg, je legt ze over de schouder super handig!
Voor de mensen met al wat meer naaiervaring, heb ik ook wat dingen bij elkaar gezocht,zoals dit labeldoekje met de eerste letter van de naam. ( gewoon vierkant kan natuurlijk ook)
Of voor als ze wat groter zijn een speelgoedje.
Een tasje om de luiers in op te bergen.
En dan voor degene die al heel wat ervaring hebben, en waarschijnlijk ook heel veel ideeën heb ik wat moeilijkere projecten geselecteerd, een deken voor in de maxi cosi
een labeldoekje in de vorm van een olifant
en een wrapper deken.

Al deze patronen zijn te vinden op pinterest
op het bord baby.

Ik wens jullie veel plezier met het uitvoeren van deze ideeën. Er is niets leuker dan baby spul maken!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten